29 Kasım 2013 Cuma

Bugün giderek

Dolayısı ile özellikle bireysel beğenilere hitap eden ve satın almadan önceki ön araştırma süreci yani karar verme dönemi nispeten uzun olan otomotiv sektörünün sosyal medyada var olması son derece önemlidir. Otomotiv markaları, marka farklılıklarını, teknolojilerini, kampanya ve fiyat bilgilerini, ürünlerinin donanım ve özelliklerini sosyal jigolo istanbumedyada açıklama, anlatma fırsatı bulmakta, hedef kitleleri ile karşılıklı iletişim kurarak onların geri bildirimlerini analiz etmektedirler. Bir otomotiv markası için sosyal medya, kabarık ve sıkıcı kataloglardan çok daha etkin bir tanıtım ve anlatım malzemesidir. Ayrıca, yeni bir tasarım için nabız yoklayarak müşteri beklentilerini ölçebileceği yegâne alandır. Elbette yeni ürünlerini renk renk, model model anlatabileceği, fotoğraflarla göz kamaştıran bir imajla sunabileceği üstelik de oldukça ekonomik bir mecradır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder